2011. február 19., szombat

Újra itt (:

Hát mostanában nem nagyon írogattam : O
Ideje újra elkezdenem (:

Szóval...
Volt egy fiú.
Több mint 5 hónapja bejött nekem..
És pár napja úgy megutáltam hogy arra nincs szó...

És van egy barátnő.
Vagyis 3 (:
Az első teljesen oan mint én még a neves is ugyan az (:
A másodikban megtaláltam az elveszett részem. (:
A harmadik a legkülönlegesebb hiszen ő az aki mosolyt tudni csalni könnyes arcomra(:
<3

És van egy barát.
Egy lelkitárs.
Érte mindent.
Madárka szó jellemzi őt a legjobban (:

Hát röviden most ennyih(:
Puszi: Johanna Dropdead




Nem kell más, úgy kívánom a szádat,
Csókolni a kezed, a lábad,
Érezni a bőröd illatát,
Nem kell más
Jó a kocsiban, a kádban,
Jó a fűben, az előszobában
Nekem mindegy hol jön ránk

Nem kell más!
Nem értek a szóból,
Sose legyen elég a jóból,
Örökre elcsábítottál!
Nem kell más!
Úgy akarlak téged
Nem érzed, megőrülök érted,
Adj hát nekem egy éjszakát!
És nem kell más!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése