2011. február 20., vasárnap

TrümpápáTrümpápá

Sötétség..

Csak egy sötét lyukba éltem egész életem.

Most végre kijutottam a világosba, de ez rosszabb, mint a sötét.

Halotak hullák mindenhol

Vér hullik az égből

Sikolyok minden honnan

Fájdalom az emberekbe és magány

Hát hova jöttem én?

A sötétségből a még sötétebbe?

Félek, rettegek..

Régebben mindig mosolyogtam, és ahogy felnövök egyre több sírok

Napjaim összemosódnak és csak könny fedi őket

Régebben minden nap egy csoda volt most meg csak egy fekete nap

Hát ez lesz, ha felnövök

Sose leszel vidám többet?

Félek, felnőni inkább maradok örök gyerek

Aki sose sír mindig nevet.

Vagy inkább meghalok, mos!

Boldogan és vidáman

Hogy így emlékezzenek rám:

- Az a vidám kislány…

Ne úgy hogy:

- Az a szomorú magába zárkózott lány…

Hát ez az én életem monológja.

És itt a vége.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése